Pink Bobblehead Bunny

Friday, 29 June 2012

berjumpa NUR MU YA ALLAH (^,^)

Views
~السلام عليكم~~~بسم الله الرحمن الرحيم~~
:w:ha answer it2..
ok2 tgok ayat2 cik panda relax je an.. xcam ustazah pon.. brutal2 je an..
:face46: chill lah beby boo.. :P nk skema2 wat pe kan.. nnti ull borink tahap teratas pulak..
ok back to roots lah.. meh delete bosan tu bce bebelan cik panda...
empat mei duaribuduabelas yang lalu.. (puih..)
ada lah 'cik goat' ni lantak g kring2 gn CP sampai 3 4 pagi...(call pree bru nk kring2 an..)
:face28: fergh.. bersengkang mata gayut2..patah gak 1 2 dahan... bebelan CP mmg x stop lah ok..
story mory tbe2 ha amek ka die sruh dengar zikir.. on da spot sruh CP o9 n bukak Ytube time tu gak..
:face47: tbe2 je ada titisan air.. subhanallah.. masya ALLAH...ALLAHUAKHBAR..alhamdulillah...
mendengar zikir ALLAH pd tgh2 malam sangat syahdu... rupanya di situ date cik panda dgn NUR ALLAH...
cik panda dengar zikir tu hari2... tiap2 masa.. alhamdulillah cik panda dapat hidayah tu..
:face39:ha bagus nye cik panda dpt hidayah..yg saya ni tah bile2 lah kan..
coiyh!! cik panda cari lah hidayah tu.. pergi cari orang solehah 'n' soleh...
cik panda tekad nak berubah tapi bukan sbb 'cik goat' tu.. nak berubah kerana ALLAH..
ikhlas kerana NYA... so CP g cari orang yang boleh bantu cik panda...
ALLAH Maha Mengetahui...

surah al-Isra' ayat 25;
Tuhan kamu lebih mengetahui akan apa yang ada pada hati kamu; kalaulah kamu orang-orang yang bertujuan baik mematuhi perintahNya, maka sesungguhnya Dia adalah Maha Pengampun bagi orang-orang yang bertaubat.


ALLAH memudahkan urusan cik panda.. DIA bagi orang yang soleh 'n' solehah..
:face59: x putus2 nikmat yg ALLAH bagi kat CP.. tiap hari ada je pwen kat fb tu tolong cik panda..
pwen kat real life pon tolong.. wah hebat kan nikmat ALLAH....
2 benda yang jadi pegangan cik panda...
1- yakin pada ALLAH..
2- bersangka baik pada ALLAH..
nikmat ALLAH akan ulls peroleh sepanjang masa.... mcm CP rasekan.. (^^,)

nikmat ALLAH yang mana lagi yang hendak kau dustakan???

credit to...
'cik goat',SM Malek,hakim,Nurazah Arjuna,Jannah, fazilah , adila rosmazi, siti soleha , nadiah , mama n papa n family.. n semua yg bagi semangat 'n' sudi jadi pembantu cik panda dalam mencari cinta sejati ni...
:67: ~ mencintai ALLAH dan Rasulullah melebihi mencintai manusia~
moge kita same2 dapat buat begitu ye ulls...
:w::n::9: ulls

:e: jom flying dulu....

2 comments:

  1. amoi...zikir apa y kau cik goat suruh dgr tu...share la...plez.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.youtube.com/watch?v=9NcS_2Io9t4&feature=player_detailpage
      zikir dr hafiz hamidun.. astaghfirullah...
      sgt menenangkan.. :)

      Delete

assalamualaikum..
cik kiah..cik piah..'WINK...WINK..' cik panda..
jom bebelkan cik panda (^^,)