Pink Bobblehead Bunny

Wednesday, 8 August 2012

fesyen..ku dah penat....

Views
~السلام عليكم~~~بسم الله الرحمن الرحيم~~
waalaikumussalam... :)
:face76: hye abybody bedduuu....

:face46: mai memartabatkan budaya membaca.. huk2..
1st alhamdulillah reader blog bertambah...

:face2: bg support kat cik panda...
today.. nak story mory pasal fesyen...

wau!!!!:face24: cik panda... FESYEN HOLIC!!!!
minat sgt2 berfesyen.. dr dulu kot....

:face48: tak percaya lah cik panda ni.. :face53:

ha amek kau!!!
ni di antara fesyen2 yg cik panda pernah perkenakan...

:face51: MALATOP!!!!!
ha amek kau... hebat kan rase jadi bahan perhatian...
if x caye...

:face33: pergi cari ex-kmns 2010/11.. tanye kenal amoy x...
mesti da yg cakap 'ala budak yg suke melawa tu...'

:face37: kini.. rase menyesal pulak.... cik panda berfesyen n cari perhatian orang...
fesyen mmg x salah...
tapi bila dah menarik perhatian org tu...
dah salah...

:face30: sekarang cik panda masih lagi berfesyen.. tp berfesyen untuk menarik perhatian ALLAH S.W.T....
ulls...

:face7: sedar x??
muslimah semua nye..pakai labuh2...

:face14: aik... xpanas ke pakai labuh2??? negara kite kan panas...

SUBHANALLAH.... mereka x rase panas pon.. kat dunia.. ALLAH S.W.T dah bg rase syurga...
wau!!! hebat!!!!

:face29: cube ulls tengok orang yang kurang muslimah nye..
pendek2 betul....

kenapa ye????panas ye???:131:
MASYA ALLAH...
kat dunia dah rase kepanasan neraka...

SUBHANALLAH... indah kan petunjuk dr ALLAH..??:face39:

:face11: sekarang ada pulak yg tye....
awat kau pakai purdah ha?? fesyen gk ke???

ALLAH S.W.T berfirman :
:Dan katakanlah kepada perempuan-perempuan yang beriman supaya menyekat pandangan mereka (daripada memandang yang haram), dan memelihara kehormatan mereka; dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka kecuali yang zahir daripadanya; dan hendaklah mereka menutup belahan leher bajunya dengan tudung kepala mereka; dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka melainkan kepada suami mereka…. (an-Nur: 31)

bg cik panda ... berpurdah bukan fesyen..
tapi cik panda dah penat membiarkan wajah ini dilihat oleh orang yg bukan mahram...

ye2..cik panda xda lah cantik cgt... tp...comel tu ade lah...
:face61: datang lah perasan melampaui batas tu...:face26:

kini.. cik panda choose fesyen yang mengikut syariat.. bukan mengikut barat atau korea...
x macam dulu... ish2.... teruk2..

berfesyen xsalah tau.. tapi kne TUTUP DENGAN SEMPURNA...

:face31: ha besarkan 3 perkataan tu... ha tu lah kne jadi panduan... lelaki n wanita ok..
bukan wanita aje ok...:face57:

ingat.. ALLAH x kejam... DIA juga yg bagi idea tok wujudkan pelbagai fesyen...
tapi kite kena pilih fesyen yang ALLAH benarkan kite tok ikot.. :)

:face47: cik panda dah x da idea.. :P

ok lah abybody2....

:t::w::h::n: ~~moge kita dapat mencintai ALLAH S.W.T dan Rasulullah S.A.W melebihi cinta kita pada manusia ~~~
:e:flying dulu...

2 comments:

  1. amoooy, dah berubah ye sekarang :) semoga istiqamah moyyy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah... :)thanz nawa...:) mge kau pon dapat istiqamah :) ameen...

      Delete

assalamualaikum..
cik kiah..cik piah..'WINK...WINK..' cik panda..
jom bebelkan cik panda (^^,)