Pink Bobblehead Bunny

Tuesday, 31 July 2012

MAAF?? ade ku kesah atau memaafkan..

Views
~السلام عليكم~~~بسم الله الرحمن الرحيم~~
waalaikumussalam...cik panda...:face2:
ulls2...
sayang cik panda x???
:face15: (gediksx!!!)

sorang kawan cik panda msg cik panda semalam...
suruh cik panda share gn ulls psal KEMAAFAN....

:face47: thnz cgt kat ulls yang sokong n bg idea kat cik panda yang ketandusan idea..
terharu tau gn korang...

:face54: ok bagi cik panda lah...
kemaafan ni bukan mudah kan....
cik panda stat cerita gan pengalaman cik panda ok..


:face29: KEMAAFAN DI ZAMAN JAHILIAH DULU ( zaman cik panda nakal2 dulu)

pegangan cik panda..." sekali ko wat taik ngan aku... sampai mati ku ingat":face11:
maksd nye "XDA MAAF BAGI MU"

:face7: cik panda kaki gaduh.. pantang org wat hal.. gn kawan cik panda pon...
cik panda wat sampai org len benci gn org yang wat pasal gn cik panda....

:face33: sampai gduh gn mama pon... mama yang minta maaf... punye lah jahat hati ni..
EGO!!!

:face22: tau x npe?? sebab hati jauh dari ALLAH... syaitan jd sahabat karib....


:9: SEDANGKAN....

Firman Allah:
"sesungguhnya ALLAH tidak menganiaya manusia sedikit pun, akan tetapi manusia jua lah yang menganiaya diri mereka sendiri"

surah Yunus ayat 44

dan

Firman Allah SWT:
“Iaitu orang yang mendermakan hartanya pada masa senang dan susah, dan orang-orang yang menahan kemarahannya, dan orang-orang yang memaafkan kesalahan orang lain. Dan (ingatlah), Allah mengasihi orang-orang yang berbuat perkara-perkara yang baik.”
(Surah Ali-Imran:134)

dan

Firman Allah SWT:
“Dan hendaklah mereka memaafkan dan berlapang dada. Apakah kamu tidak ingin bahwa Allah mengampunimu?”
(Surah an-Nur : 21)


:face75: KEMAAFAN ZAMAN KINI (lepas perubahan cik panda)

kemaafan sgt mudah di ucap kan..
macam cakap terima kasih... :)

if cik panda x salah pon... (syezly x salah):14:
cik panda akan minta maaf...
and sekarang...
cik panda tetapkan dalam hati....

:face46: MEMAAFKAN SEMUA ORANG...

so sape2 yang ada rase wat salah gn cik panda...jangan minta maaf kat cik panda tau...
mohon maaf pd ALLAH S.W.T....
agar anda semua tidak lakukan kesalahan itu lagi...

:face19: sebab cik panda xnak korang seksa di akhirat nanti...
punca nye xsempat nak minta maaf pd cik panda...


:face47: moge korang pon dapat maaf kan cik panda tau....
terima kasih semua....:67::a1::w::n:

ok lah semua...
:face28: cik panda dah sleepy dah... :P

credit to.....

:n::m::t::59::a1: nurul atiqah hasbullah :60::w::69:
coz bg cadangan tok topik ni..:)

~~ moge kite mencintai ALLAH S.W.T dan Rasulullah S.A.W melebihi cinta kite pada manusia~~

:e: flying with panda2...
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum..
cik kiah..cik piah..'WINK...WINK..' cik panda..
jom bebelkan cik panda (^^,)